Publisher DOI: 10.1515/iwp-2019-0001
Title: Anzeigenkennzeichnung auf Suchergebnisseiten : empirische Ergebnisse und Implikationen für die Forschung
Other Titles: Advertisement identification on search engine result pages : empirical results and implications for research
Repérage des annonces sur les pages de résultats de recherche : résultats empiriques et implications pour la recherche
Language: German
Authors: Lewandowski, Dirk  
Sünkler, Sebastian 
Hanisch, Friederike 
Keywords: Advertising; Google; Knowledge; Online; Search; Search engine; User study; Empirical study; Information literacy; Survey; User; Suchmaschine; Suche; Werbung; Benutzer; Wissen; Online; Empirische Untersuchung; Benutzerforschung; Google; Informationskompetenz
Issue Date: 12-Feb-2019
Publisher: De Gruyter
Journal or Series Name: Information - Wissenschaft & Praxis : IWP 
Volume: 70
Issue: 1
Startpage: 3
Endpage: 13
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/10248
ISSN: 1619-4292
Review status: This version was peer reviewed (peer review)
Institute: Department Information 
Fakultät Design, Medien und Information 
Type: Article
Appears in Collections:Publications without full text

Show full item record

Page view(s)

74
checked on Dec 25, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.