Publisher DOI: 10.15358/1613-0669-2019-4-8
10.21241/ssoar.68089
Title: Verdrängen Google, Facebook & Co. die Medien? : Innovationspotenziale der Medienindustrie im digitalen Transformationsprozess
Language: German
Authors: Gundlach, Hardy 
Hofmann, Ulrich 
Editor: Zabel, Christian 
Wellbrock, Christian M. 
Other : Deutsche Gesellschaft für Publizistik und Kommunikationswissenschaft 
Issue Date: 2019
Publisher: New-Business-Verlag/C.H. Beck
Book title: Innovation in der Medienproduktion und -distribution
Journal or Series Name: Medienwirtschaft : Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Perspektiven der digitalen Transformation 
Volume: 16
Issue: 4
Startpage: 8
Endpage: 21
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/11801
ISSN: 1613-0669
Institute: Department Information 
Fakultät Design, Medien und Information 
Type: Chapter (Book)
Appears in Collections:Publications without full text

Show full item record

Page view(s)

46
checked on Dec 25, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.