Title: Internet-Intermediäre und virtuelle Plattformen medienökonomisch betrachtet
Language: German
Editor: Gundlach, Hardy 
Keywords: Medienökonomie; Internet-Intermediäre; Plattformen
Issue Date: 2021
Publisher: New Business Verlag GmbH & Co. KG; C.H. Beck oHG
Source: Schwerpunktthema MedienWirtschaft – Perspektiven der digitalen Transformation
Journal or Series Name: Medienwirtschaft : Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Perspektiven der digitalen Transformation 
Volume: 18
Issue: 4
Startpage: 6
Endpage: 55
metadata.datacite.relation.HasPart: 10.15358/1613-0669-2021-4-6
10.15358/1613-0669-2021-4-8
10.15358/1613-0669-2021-4-18
10.15358/1613-0669-2021-4-30
10.15358/1613-0669-2021-4-38
10.15358/1613-0669-2021-4-48
Conference: Medienökonomie 2021 : Internet-Intermediäre und virtuelle Plattformen medienökonomisch betrachtet 
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/12889
ISSN: 1613-0669
Review status: This version was peer reviewed (peer review)
Institute: Fakultät Design, Medien und Information 
Department Information 
Type: Journal Volume
Appears in Collections:Publications without full text

Show full item record

Page view(s)

66
checked on Dec 25, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.