Fulltext available Open Access
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGroen, Gunter-
dc.contributor.authorBartels, Nora-
dc.date.accessioned2023-06-14T07:25:36Z-
dc.date.available2023-06-14T07:25:36Z-
dc.date.created2023-01-17-
dc.date.issued2023-06-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12738/13876-
dc.language.isodeen_US
dc.subject.ddc360: Soziale Probleme, Sozialarbeiten_US
dc.titleTransgenerationale Weitergabe von Entwicklungstraumata : wie die Sozialpädagogische Familienhilfe den Kreislauf durchbrechen kannde
dc.typeThesisen_US
openaire.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
thesis.grantor.departmentFakultät Wirtschaft und Sozialesen_US
thesis.grantor.departmentDepartment Soziale Arbeiten_US
thesis.grantor.universityOrInstitutionHochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburgen_US
tuhh.contributor.refereeVaudt, Susanne-
tuhh.identifier.urnurn:nbn:de:gbv:18302-reposit-158307-
tuhh.oai.showtrueen_US
tuhh.publication.instituteFakultät Wirtschaft und Sozialesen_US
tuhh.publication.instituteDepartment Soziale Arbeiten_US
tuhh.type.opusBachelor Thesis-
dc.type.casraiSupervised Student Publication-
dc.type.dinibachelorThesis-
dc.type.driverbachelorThesis-
dc.type.statusinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen_US
dc.type.thesisbachelorThesisen_US
dcterms.DCMITypeText-
tuhh.dnb.statusdomainen_US
item.advisorGNDGroen, Gunter-
item.creatorGNDBartels, Nora-
item.languageiso639-1de-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.creatorOrcidBartels, Nora-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeThesis-
Appears in Collections:Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Transgenerationale_BA_geschwärzt.pdf860.86 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

175
checked on Nov 28, 2024

Download(s)

2,114
checked on Nov 28, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.