DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2023-11-22T10:16:27Z-
dc.date.available2023-11-22T10:16:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-3-631-87242-0en_US
dc.identifier.isbn978-3-631-87243-7en_US
dc.identifier.isbn978-3-631-86446-3en_US
dc.identifier.issn1867-626Xen_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12738/14393-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPeter Langen_US
dc.subjectEuropaen_US
dc.subjectAsienen_US
dc.subjectJugenden_US
dc.subjectKulturelle Identitäten_US
dc.subjectZugehörigkeiten_US
dc.subjectBildungen_US
dc.subjectKulturerbeen_US
dc.subjectIdentitätsentwicklungen_US
dc.subject.ddc300: Sozialwissenschaften, Soziologieen_US
dc.titleThe challenge of cultural heritage and identity for inclusive and open societiesen
dc.typebooken_US
dc.description.versionAlternativeRevieweden_US
local.contributorPerson.editorSylla, Cornelia-
local.contributorPerson.editorMarmer, Elina-
local.contributorPerson.editorSeukwa, Louis Henri-
tuhh.oai.showtrueen_US
tuhh.publication.instituteDepartment Soziale Arbeiten_US
tuhh.publication.instituteFakultät Wirtschaft und Sozialesen_US
tuhh.publisher.doi10.3726/b19410-
tuhh.relation.ispartofseriesInterkulturelle Pädagogik und postkoloniale Theorieen_US
tuhh.relation.ispartofseriesnumber10en_US
tuhh.type.opusBuch (Monographie)-
dc.type.casraiBook-
dc.type.dinibook-
dc.type.driverbook-
dc.type.statusinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen_US
dcterms.DCMITypeText-
item.seriesrefInterkulturelle Pädagogik und postkoloniale Theorie;10-
item.tuhhseriesidInterkulturelle Pädagogik und postkoloniale Theorie-
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_2f33-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypebook-
Appears in Collections:Publications without full text
Show simple item record

Page view(s)

145
checked on Nov 27, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.