Publisher DOI: 10.1055/s-0040-1711119
10.1055/s-0040-1711744
Title: Exploring factors of Theory of Mind development in hearing impaired preschool children with cochlear implants
Other Titles: Die Entwicklung der Theory of Mind (ToM) von Kindern mit einem Cochlear Implant (CI)
Language: English
Authors: Kröger, Stefanie 
Hoffmann, Vanessa 
Hintermair, Manfred 
Overlach, Fabian 
Burger, Thorsten 
Issue Date: 2020
Publisher: Thieme
Part of Series: Abstract- und Posterband – 91. Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für HNO-Heilkunde, Kopf- und Hals-Chirurgie e.V., Bonn – Welche Qualität macht den Unterschied : Estrel Congress Center Berlin, 20.05 - 23.05.2020 
Journal or Series Name: Laryngo-Rhino-Otologie 
Volume: 99
Issue: S02
Startpage: S266
Endpage: S267
Conference: Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für HNO-Heilkunde, Kopf- und Hals-Chirurgie e.V. 2020 
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/14705
ISSN: 1438-8685
Review status: This version was peer reviewed (peer review)
Institute: Hamburger Fern-Hochschule 
Type: Poster
Additional note: Abstract des Posters in "Abstract- und Posterband – 91. Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für HNO-Heilkunde, Kopf- und Hals-Chirurgie e.V., Bonn – Welche Qualität macht den Unterschied, Estrel Congress Center Berlin, 20.05 - 23.05.2020, Präsident: Prof. Dr. med. Andreas Dietz" auf Englisch und Deutsch erschienen. Deutsche Version: Kröger, S. et al. (2020) ‘Exploring factors of theory of mind development in hearing impaired preschool children with cochlear implants’, Abstract- und Posterband – 91. Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für HNO-Heilkunde, Kopf- und Hals-Chirurgie e.V., Bonn – Welche Qualität macht den Unterschied. doi:10.1055/s-0040-1711744 (Vol.:99, Number:S02, S: S192-S192).
Appears in Collections:Publications without full text

Show full item record

Page view(s)

42
checked on Nov 26, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons