Publisher DOI: 10.5771/9783748918424
Title: Wettbewerb im digital transformierten Fernsehen : eine Conjoint-Untersuchung der strategischen Potenziale etablierter Medienkonzerne und von Newcomern im Video-on-Demand-Markt
Language: German
Authors: Gundlach, Hardy 
Keywords: Video-on-Demand-Markt (VoD-Markt); Medienökonomie; digitale Medientransformation; Choice-Based-Conjoint-Analyse (CBC)
Issue Date: 2023
Publisher: Nomos Verlag
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/15072
ISBN: 978-3-7489-1842-4
978-3-7560-1311-1
Edition / version: 1. Auflage
Review status: This version was reviewed (alternative review procedure)
Institute: Department Information und Medienkommunikation 
Fakultät Design, Medien und Information 
Type: Book
Appears in Collections:Publications without full text

Show full item record

Page view(s)

24
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.