DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoffmann, Vanessa-
dc.contributor.authorGrötzbach, Holger-
dc.date.accessioned2024-06-20T08:16:17Z-
dc.date.available2024-06-20T08:16:17Z-
dc.date.issued2019-07-
dc.identifier.issn2193-9152en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12738/15950-
dc.language.isodeen_US
dc.publisherSchulz-Kirchner Verlagen_US
dc.relation.ispartofPraxis Spracheen_US
dc.subject.ddc370: Erziehung, Schul- und Bildungswesenen_US
dc.titleEvidenzbasierte Entscheidungsprozesse am Beispiel kindlicher Hörstörungende
dc.typeArticleen_US
dc.description.versionPeerRevieweden_US
tuhh.container.endpage146en_US
tuhh.container.issue3en_US
tuhh.container.startpage137en_US
tuhh.container.volume64en_US
tuhh.oai.showtrueen_US
tuhh.publication.instituteHamburger Fern-Hochschuleen_US
tuhh.publisher.urlhttps://www.skvshop.de/logopaedie/fachzeitschriften/praxis-sprache/-
tuhh.publisher.urlhttps://praxis-sprache.eu/fileadmin/user_upload/Dateien/Praxis_Sprache_Hefte/Download/2019_4/Hoffmann_Groetzbach_Evidenzbasierte_Entscheidungsprozesse_am_Beispiel_kindlicher_Hoerstoerungen.pdf-
tuhh.type.opus(wissenschaftlicher) Artikel-
dc.type.casraiJournal Article-
dc.type.diniarticle-
dc.type.driverarticle-
dc.type.statusinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen_US
dcterms.DCMITypeText-
item.creatorGNDHoffmann, Vanessa-
item.creatorGNDGrötzbach, Holger-
item.languageiso639-1de-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501-
item.creatorOrcidHoffmann, Vanessa-
item.creatorOrcidGrötzbach, Holger-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeArticle-
crisitem.author.deptDepartment Pflege und Management-
crisitem.author.parentorgFakultät Wirtschaft und Soziales-
Appears in Collections:Publications without full text
Show simple item record

Page view(s)

33
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.