Verlagslink DOI: 10.1007/s10668-024-04484-x
Titel: The impacts of the COVID-19 lockdowns on the work of academic staff at higher education institutions: an international assessment
Sprache: Englisch
Autorenschaft: Leal Filho, Walter  
Wall, Tony 
Lange Salvia, Amanda 
Vasconcelos, Claudio Ruy 
Abubakar, Ismaila Rimi 
Minhas, Aprajita 
Mifsud, Mark 
Kozlova, Valerija 
Orlovic Lovren, Violeta 
Azadi, Hossein 
Sharifi, Ayyoob 
Kovaleva, Marina 
LeVasseur, Todd Jared 
Luetz, Johannes 
Velazquez, Luis 
Singh, Priyatma 
Pretorius, Rudi 
Akib, Noor Adelyna Mohammed 
Savelyeva, Tamara 
Brandli, Luciana Londero 
Muthu, Nandhivarman 
Lombardi, Patrizia 
Schlagwörter: Curricula restructuring; Online learning; Pandemic impacts; Student support; Teaching–learning relationships
Erscheinungsdatum: 8-Feb-2024
Verlag: Springer
Zeitschrift oder Schriftenreihe: Environment, development and sustainability 
Zusammenfassung: 
The COVID-19 pandemic severely disrupted the life of millions of people around the world and brought changes in many contexts. In higher education institutions, teaching staff had to quickly adapt their teaching and research practices and revisit learning and student engagement strategies. In this context, this paper aimed to report on how the lockdowns influenced the work and lives of academic st...
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12738/16980
ISSN: 1573-2975
Begutachtungsstatus: Diese Version hat ein Peer-Review-Verfahren durchlaufen (Peer Review)
Einrichtung: Department Gesundheitswissenschaften 
Fakultät Life Sciences 
Dokumenttyp: Zeitschriftenbeitrag
Enthalten in den Sammlungen:Publications without full text

Zur Langanzeige

Google ScholarTM

Prüfe

HAW Katalog

Prüfe

Volltext ergänzen

Feedback zu diesem Datensatz


Diese Ressource wurde unter folgender Copyright-Bestimmung veröffentlicht: Lizenz von Creative Commons Creative Commons