Publisher DOI: https://www.vep-landau.de/produkt/empirische-paedagogik-2023-37-1-kap-6-digital/?cn-reloaded=1
Title: Die Bewältigung des Eintritts in die Krippe aus elterlicher Perspektive
Language: German
Authors: Burghardt, Lars  
Oppermann, Elisa 
Editor: Klopsch, Britta 
Sliwka, Anne 
Issue Date: 2023
Publisher: Verlag Empirische Pädagogik
Book title: Ko-Konstruktion und Alignment in der Steuerung von Schulen und Schulsystemen
Journal or Series Name: Empirische Pädagogik : EP : Zeitschrift zu Theorie und Praxis erziehungswissenschaftlicher Forschung 
Volume: 37
Issue: 1
Startpage: 87
Endpage: 108
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12738/17522
ISBN: 978-3-944996-89-9
3-944996-89-5
ISSN: 0931-5020
Review status: This version was peer reviewed (peer review)
Institute: Otto-Friedrich-Universität Bamberg 
Type: Article
Appears in Collections:Publications without full text

Show full item record

Page view(s)

7
checked on Jun 12, 2025

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.