DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGundlach, Hardy
dc.contributor.authorGennis, Martin
dc.date.accessioned2020-08-26T09:13:42Z-
dc.date.available2020-08-26T09:13:42Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12738/654-
dc.titleStudie zur Relevanz einzelner Medienangebote und digitaler Dienste für die Meinungsbildung. ALM GbR, Gemeinsame Geschäftsstelle, Der Vorsitzende Dr. Jürgen Brautmeier, Kennwort „Bedeutung von digitalen Angeboten für die Meinungsbildung“, Berlin (Wettbewerb / Ausschreibung)
dc.typeOther
tuhh.oai.showtrueen_US
tuhh.publication.instituteDepartment Information
tuhh.publication.instituteFakultät Design, Medien und Information
tuhh.type.opusSonstiges-
dc.type.casraiOther-
dc.type.diniOther-
dc.type.driverother-
dcterms.DCMITypeText-
item.creatorGNDGundlach, Hardy-
item.creatorGNDGennis, Martin-
item.fulltextNo Fulltext-
item.creatorOrcidGundlach, Hardy-
item.creatorOrcidGennis, Martin-
item.grantfulltextnone-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_1843-
item.openairetypeOther-
crisitem.author.deptDepartment Information und Medienkommunikation-
crisitem.author.deptDepartment Information und Medienkommunikation-
crisitem.author.parentorgFakultät Design, Medien und Information-
crisitem.author.parentorgFakultät Design, Medien und Information-
Appears in Collections:Publications without full text
Show simple item record

Page view(s)

113
checked on Dec 27, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.