Fulltext available Open Access
License: 
Title: Beispielhafte Umsetzung einer Analyse von Service Desk Daten unter Verwendung von Big Data Technologien
Other Titles: Exemplary Implementation of an analysis of service desk data using Big Data technologies
Language: German
Authors: Gurditta, Kumar 
Issue Date: 21-May-2015
Abstract: 
Diese Arbeit umfasst ein beispielhaftes Konzept für den Service Desk. Dabei werden die Service Desk Daten analysiert, um den Service Desk Mitarbeiter im 1st Level Support die Hilfestellung anzubieten und nach dem gleichen bzw. ähnlichen Problem zu suchen. Abschließend erfolgt die Entwicklung und Um-setzung neuer Ideen.

This paper enfolds an exemplary draught for the Service Desk. The Service Desk Datas are analysed for the Service Desk employee on the 1st Level Support to render assistance for the same or similar problem. Finally, the development and execution of new ideas occurs.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/6994
Institute: Department Informations- und Elektrotechnik 
Type: Thesis
Thesis type: Bachelor Thesis
Advisor: Hotop, Hans-Jürgen 
Referee: Dierks, Henning 
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Bachelorarbeit_Final.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

132
checked on Dec 25, 2024

Download(s)

287
checked on Dec 25, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.