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Title: Einfluss der Fernsehwerbung auf das Markenbewusstsein von Kindern
Language: German
Authors: Gabler, Kirsten 
Issue Date: 2-Jun-2008
Abstract: 
Die vorliegende Arbeit untersucht die Marken- und Werbewelt von Grundschülern und behandelt ausführlich die Zielgruppe Kinder. Dabei wird auch der Markt für Kinder näher beleuchtet und das Fernsehen als Lieblingsmedium der Kinder analysiert. Vorrangiges Ziel der Arbeit ist, den Einfluss der Fernsehwerbung auf das Markenbewusstsein von Kindern in Theorie und Praxis zu untersuchen.
Der theoretisc...

The presented paper examines the brand and advertising world of elementary school pupils and discusses in detail the target group children. At the same time the market for children is closer surveyed and television as a favourite medium of children is analysed. The primary goal of the thesis is the examination of the influence of television advertisement regarding the brand awareness of children i...
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/9163
Institute: Department Ökotrophologie 
Type: Thesis
Thesis type: Master Thesis
Advisor: Wegmann, Christoph 
Referee: Laberenz, Helmut 
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