Fulltext available Open Access
License: 
Title: Wie schockierend muss Werbung sein? Eine empirische Untersuchung verhaltensbeeinflussender Werbung
Language: German
Authors: Vogel, Melanie 
Issue Date: 6-Aug-2020
Abstract: 
Die vorliegende Bachelorarbeit befasst sich mit der Thematik "Schockierende Werbung" und untersucht den Aspekt der Verhaltensbeeinflussung bzw. -veränderung durch besagte Werbeform.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/9372
Institute: Department Wirtschaft 
Fakultät Wirtschaft und Soziales 
Type: Thesis
Thesis type: Bachelor Thesis
Advisor: Meister, Sandra 
Referee: Zirm, Andrea 
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
20140829_Bachelorarbeit_VogelMelanie.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

491
checked on Dec 25, 2024

Download(s)

8,393
checked on Dec 25, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.