Fulltext available Open Access
License: 
Title: Voraussetzungen für die Umsetzung von Gamification bei der Produktgestaltung im Konsumgüterbereich
Language: German
Authors: Nguyen, Hai Ha 
Issue Date: 10-Aug-2020
Abstract: 
Diese Arbeit befasst sich mit der Forschungsfrage, wie Unternehmen im Konsumgüterbereich ihr Produkt mit Elementen, die normalerweise im Spiel zu finden sind, effizient und erfolgreich gestalten können.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/9379
Institute: Department Wirtschaft 
Fakultät Wirtschaft und Soziales 
Type: Thesis
Thesis type: Bachelor Thesis
Advisor: Meister, Sandra 
Referee: Tuschl, Stefan 
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Bachelorarbeit_final.pdf879.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

185
checked on Dec 25, 2024

Download(s)

1,018
checked on Dec 25, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.