Publisher DOI: | https://elibrary.utb.de/doi/book/10.36198/9783838587134 | Title: | Die Bedeutung non-formaler und informeller Bildung im Konzept „Inklusiver Kindheiten“ | Language: | German | Authors: | Voigts, Gunda | Editor: | Ahrandjani-Amirpur, Donja Platte, Andrea |
Issue Date: | 2017 | Publisher: | Verlag Barbara Budrich/UTB GmbH | Book title: | Handbuch Inklusive Kindheiten | Part of Series: | UTB ; Soziale Arbeit, Pädagogik | Volume number: | 8713 | Startpage: | 562 | Endpage: | 584 | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12738/11757 | ISBN: | 978-3-8252-8713-9 3-8252-8713-0 978-3-8385-8713-4 |
Edition / version: | 1. Aufl. | Institute: | Department Soziale Arbeit Fakultät Wirtschaft und Soziales |
Type: | Chapter (Book) |
Appears in Collections: | Publications without full text |
Show full item record
Add Files to Item
Note about this record
Export
Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.