Publisher DOI: https://elibrary.utb.de/doi/book/10.36198/9783838587134
Title: Die Bedeutung non-formaler und informeller Bildung im Konzept „Inklusiver Kindheiten“
Language: German
Authors: Voigts, Gunda  
Editor: Ahrandjani-Amirpur, Donja 
Platte, Andrea 
Issue Date: 2017
Publisher: Verlag Barbara Budrich/UTB GmbH
Book title: Handbuch Inklusive Kindheiten
Part of Series: UTB ; Soziale Arbeit, Pädagogik 
Volume number: 8713
Startpage: 562
Endpage: 584
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/11757
ISBN: 978-3-8252-8713-9
3-8252-8713-0
978-3-8385-8713-4
Edition / version: 1. Aufl.
Institute: Department Soziale Arbeit 
Fakultät Wirtschaft und Soziales 
Type: Chapter (Book)
Appears in Collections:Publications without full text

Show full item record

Page view(s)

44
checked on Dec 27, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.