Publisher DOI: 10.1055/s-0042-1746776
Title: Does the social-emotional development of normal-hearing and preschool children with CI differ?
Other Titles: Unterscheidet sich die sozial-emotionale Entwicklung von normalhörenden- und Vorschulkindern mit CI?
Language: English
Authors: Kröger, Stefanie 
Hintermair, Manfred 
Burger, Thorsten 
Hoffmann, Vanessa 
Issue Date: 2022
Publisher: Thieme
Journal or Series Name: Laryngo-Rhino-Otologie 
Volume: 101
Issue: S02
Startpage: S243
Endpage: S244
Conference: Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für HNO-Heilkunde, Kopf- und Hals-Chirurgie e.V. 2022 
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/14706
ISSN: 1438-8685
Review status: This version was peer reviewed (peer review)
Institute: Department Pflege und Management 
Fakultät Wirtschaft und Soziales 
Type: Article
Additional note: Abstract- und Posterband - 93. Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für HNO-Heilkunde, Kopf- und Hals-Chirurgie e.V., Bonn Interface - Fokus Mensch im Zeitalter der technisierten Medizin, Deutsche Messe Hannover, 25.–28.05.2022, Prof. Dr. med. Dr. med. dent. Hans-J. Welkoborsky. Auch in deutscher Version erschienen: Kröger, Stefanie, Manfred Hintermair, Thorsten Burger, und Vanessa Hoffmann. 2022. „Unterscheidet sich die sozial-emotionale Entwicklung von normalhörenden- und Vorschulkindern mit CI?“ In Deutsche Messe Hannover, s-0042-1747380. doi:10.1055/s-0042-1747380, CC BY-NC-ND 4.0; Laryngorhinootologie 2022; 101(S 02): S104.
Appears in Collections:Publications without full text

Show full item record

Page view(s)

42
checked on Nov 26, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Add Files to Item

Note about this record


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons