Fulltext available Open Access
Title: Zum Beitrag der Fernunterrichtspraxis im Umgang mit Phänomenen der sozialen Ungleichheit in allgemeinbildenden Schulen: Eine qualitative Untersuchung in Hamburger Sekundarstufen über die Lockdown-Zeit von 2020 bis 2022
Language: German
Authors: Ajdinjan, Wahagn 
Issue Date: 25-Oct-2024
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12738/16441
Institute: Fakultät Wirtschaft und Soziales 
Department Soziale Arbeit 
Type: Thesis
Thesis type: Bachelor Thesis
Advisor: Seukwa, Louis Henri 
Referee: Radeiski, Bettina 
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Zum_Beitrag_der_Fernunterrrichtspraxis_geschwärzt.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

35
checked on Nov 21, 2024

Download(s)

40
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check

HAW Katalog

Check

Note about this record


Items in REPOSIT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.