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Title: Online-Marketing-Konzept eines neuen Unternehmens am Beispiel GoZoo GmbH
Language: German
Authors: Masnytzia, Ron 
Issue Date: 1-Jul-2016
Abstract: 
Die vorliegende wissenschaftliche Arbeit setzt sich mit der Etablierung eines Online-Marketing-Konzepts für ein neues Unternehmen auf einem bestehenden Markt anhand des Fallbeispiels GoZoo GmbH auseinander. Dabei wird der vorhandene Markt analysiert und dessen Entwicklung berücksichtigt. Produkt-spezifische Eigenschaften werden festgelegt und die Gestaltung des Preises umgesetzt. Ab-satzkanäle und...

The major objective of this study is to deal with the establishment of an online marketing concept for a new business in an existing market based on the case study of the GoZoo GmbH. Here the existing market and its development are analyzed. Product-specific characteristics are determined and questions about the retail price are answered. Sales channels and logistics systems are selected and a tim...
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/7423
Institute: Department Medientechnik 
Type: Thesis
Thesis type: Bachelor Thesis
Advisor: Dreier, Hardy 
Referee: Kadner, Edgar 
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