Volltextdatei(en) in REPOSIT vorhanden Open Access
Lizenz: 
Titel: Analysis of positioning strategies for private label brands using the example of private label hair care brands distributed by drugstore chains
Sprache: Deutsch
Autorenschaft: Lumbeck, Nicole 
Erscheinungsdatum: 10-Aug-2020
Zusammenfassung: 
Private Label Brands (PLBs) are a phenomenon in the retailing industry that mostly affects the fast moving consumer goods (FMCG), which refers to goods that are daily consumed by the average consumer, with frequent purchase cycles and have a high perceived parity.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12738/9384
Einrichtung: Department Wirtschaft 
Fakultät Wirtschaft und Soziales 
Dokumenttyp: Abschlussarbeit
Abschlussarbeitentyp: Bachelorarbeit
Hauptgutachter*in: Corves, Annette 
Gutachter*in der Arbeit: Vucinic, Slobodan 
Enthalten in den Sammlungen:Theses

Zur Langanzeige

Seitenansichten

262
checked on 26.12.2024

Download(s)

870
checked on 26.12.2024

Google ScholarTM

Prüfe

HAW Katalog

Prüfe

Feedback zu diesem Datensatz


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.